The Savings Seeker Blog

5 خدع والعاب سحرية بسيطة يمكنك القيام بها بسهولة

فاكر زمان لما كنت تتفرج يوم الأربعاء على برنامج اخترنا لك في التسعينات، كانوا يعرضوا قبل الحلقة الأجنبي فقرات خفيفة زي الكاميرا الخفية، وفقرة الساحر الوسيم ديفيد كوبرفيلد، واللي كان بيقسم المساعدة اللي معاه نصين بالمنشار في الصندوق، وساعات يخفيها عشان تظهر في آخر المسرح، وغيرها من الألعاب اللي كانت بتبهرنا وإحنا أطفال.. ومازالت.

كوبون خصم من سوق عند شراء الالعاب والخدع السحرية اونلاين souq egypt coupon

نسبة كبيرة من اللي دخلوا هنا خطر ببالهم يتعلموا فنون السحر وهما صغيرين، ولبسوا البرنيطة وجابوا ملاية السرير ربطوها في رقبتهم عشان يقلدوا اللي بيشوفوه في التلفزيون، إحنا بقى هنساعدك عشان تعمل شوية سحر، هنجيب لك من صندوق الساحر شوية ألعاب تقدر تعملها بنفسك.

jumia egypt coupon كوبونات خصم عند الشراء من جوميا.

1- الصندوق السحري

1.jpg

اللعبة دي أصولها بسيطة جدًا، هتمسك الحافة بتاعت الصندوق بايديك الشمال وتحط فيها المنديل أو العملة اللي عايز تخفيها، بعدين تروح تقفل الصندوق وتدفع الحافة لورا، هتتقفل على الحاجة اللي مخبيها، يعني لما تفتح الصندوق هيبان فاضي.

المواصفات:

  • العلامة التجارية : ماجيك
  • فئة اللعبة : خدع بصرية
  • المجموعة المستهدفة : للجنسين
  • العمر الموصى به : جميع الاعمار
  • رائع للأطفال والكبار نظرا لكونها واحدة من أسهل الخدع السحرية

لا تفوت التسوق مع أقوى العروض مع خصومات على الالعاب

 

2-  خدعة الزهر السحرية

2.jpg

هتخلي حد يختار رقم معين في الزهر ويحطه جوة صندوقين، ومش هيقلك هو حط رقم ايه، هتضرب ضربتين على الصندوق الكبير وبعدين تشيله الصندوق الصغير الغطا بتاعه شفاف يعني سهل تقرا رقم الزهر اللي اختاره صاحبك وتقوله هو اختار رقم ايه، وساعتها هيستغرب قوي انت عرفت إزاي.

 souq egypt coupon خصومات كبيرة عند الشراء بكوبونات خصم من سوق.

3- عصا السحرية

3.jpg

ريشة خضرا محطوطة بشكل دقيق جوا عصا معدنية سودا، كل اللي هتعمله إنك تطلب من أي طفل يمسك العصاية وأول ما يمسكها هتطلع الريشة الخضرا بسرعة وخفية يد.

المواصفات:

  • رائع للأطفال والكبار نظرا لكونها واحدة من أسهل الخدع السحرية.
  • يستخدمها المهنيين والهواة.
  • يمكن تعلمها في بضع دقائق.

كوبونات خصم من سوق souq egypt coupon.

4- الحبل الهندي

4.jpg

هو حبل عادي طوله 95 سم، هتلفه وتمسكه زي أي حبل وبعدين تمده بدراعك للأخر وتتظاهر إنك بتعمل تنويم مغناطيسي، وبعدين هتلاقيه بقى عصايه، جرب تشتريه وشوف بنفسك الخدعة.

وفر بالتسوق مع كوبونات جوميا jumia egypt coupon.

5- المنديل السحري

6.jpg

إزاي تحول منديل لعصاية، بس الحكاية بتحصل إزاي، إنت هتمسك المنديل والعلبة، وفيه دبوس بلاستيك هتستعدله وانت بتحرك المنديل شمال ويمين، مع شوية خفة يد العصايا هتظهر.

 

 

تسوق بكوبون خصم من سوق souq egypt coupons.

في دقيقة واحدة انضم لوفر اكس، وليك هدية 2.50 دولار أول ما تسجل حسابك الخاص على وفر اكس، وشوف العروض وكوبون خصم سوق كوم مصر من المتاجر في مصر وبره مصر، وببساطة هتروح لموقع المتجر لما تدوس على تسوق الآن في  وفر إكس، ولما تتم عملية الشراء هيرجعلك كاش باك على جميع مشترياتك.

 

يمكن أن يساعدك وفرإكس على توفير المزيد من طلباتك من سوق.كوم، ونقدم لك نسبة مئوية من إجمالي الطلب في صورة كاش باك.

وفر مع كوبونات سوق  souq egypt coupon

تابع العروض والكوبونات اللي على وفر إكس لمتجر جوميا من خلال اللينك ده

سواء كنت تبحث عن الالكترونيات أو الأجهزة المنزلية والمطبخ، أو احتياجات طفلك من الحفاضات إلى عربات الأطفال والتروس أو منتجات الصحة والجمال أو لعبة جديدة ، يمكنك العثور على جميع احتياجاتك في مكان واحد ، مع العروض الترويجية وكوبون خصم سوق كوم مصر على مدار العام وأنت بالتأكيد الحصول على أفضل صفقة.

 

Add comment