The Savings Seeker Blog

اقتنى كل الالات الموسيقة الجديدة عبر جوميا وسوق

فاكر حصص الموسيقى بتاعت زمان؟.. بذمتك مش كان نفسك تبقى عندليب المدرسة وكل البنات تحبك، وانتي مش كنتي بتقولي لو جاتلك الفرصة هتبقي كوكب المدرسة، طب ما انت قاعد في البيت كده جرب تتعلم العزف على آلة بتحبها، اشرب ينسون وجرب صوتك يمكن تعبي الشريط بصوتك،  شاهد وأستفيد أقوى الخصومات من خلال كوبون خصم سوق كوم مصر.

  coupon souqاقتنى كل الالات الموسيقة الجديدة بكوبون خصم جوميا وسوق

jumia egypt coupon

الحكاية بقت أسهل ما يكون كل المطلوب منك حاجتين، أول حاجة تدخل تشوف الفيديوهات اللي بتعلمك العزف من يوتيوب، تاني حاجة انك تشتري الآلة الموسيقية اللي عايزاها من سوق أو جوميا.

 

العود

العود أهم آلة شرقية هتلاقيها على متجر سوق، مخصص للناس اللي لسه تبتدي تتعلم العزف على العود، صناعة مصرية، عدد الاوتار 9، 3 سماعات، ومعاه شنطة وريشتين.

لا تفوت فرصة الشراء مع كوبون جوميا مصر على منتجات الجمال.

 

 

الكمان

رمز الرومانسية والشجن اللي بيطلع منا أحلى النغمات، مع الكمان ده من جوميا شنطة مثلثه و قوس وقلفونيا و 4 ماكنه ضبط دقيق، مناسب للتعليم من سن 16.

 

 

الطبلة

الدق على الطبلة فن مش هزار، من أهم وأصعب الآت الايقاع، عشان كده هتلاقي فيديوهات كتير بتعلمك ازاي تطبل، ومبقتش كمان للرجالة كمان بنات والفيسبوك مليان نماذج لبنان بيضربوا على الطبلة أحسن من المحترفين، وبنرشح ليك الطبلة دي من سوق.

 

وفر بالتسوق مع كوبونات جوميا jumia egypt coupon.

الجيتار

تقريبًا الشاب اللي كان بيحب يعمل رومانسي في الجامعة كان لازم يمسك جيتار حتى لو مش بيعرف يغني، تامر حسني هو اللي بدع الحكاية دي في أفلامه والشباب قلدوه، من جوميا ممكن تلحقلك جيتار تتعلم علي بعض الألحان يا فنان.

 

 

هارمونيكا

الهارمونيكا من الآلات الموسيقية المرتبطة بحالات الشجن والهدوء، تعزفها وانت في مكان هادي وفي مود حلو، وهي لايقة على أكتر من شكل موسيقي: موسيقى الجاز والموسيقى الكلاسيكية وحتى الموسيقى الآلية او موسيقى الروبوت، وفيه منها موجود في سوق بـ207 جنيه بس.

 

 

أورج

متوفر من جوميا أورج  عليه 54 نغمة شرقية مدمجة تشمل “العود” و”القانون” و”الناي”، وكمان 83 إيقاع من الموسيقى التقليدية إلى الحديثة، وجودة صوت تضمن ألحان بمستوى محترف،

 

خصومات كبيرة عند الشراء بكوبونات خصم من سوق souq egypt coupon.

درامز

الدرامز لسه بالنسبة لكتير رمز لطيش الشباب من الثمانينات لحد دلوقتي، ومش اي شباب كمان اللي بيعزفوا عليه مختلفين عن عازفي الآلات التانية، يمكن عشان مرتبط أكتر بموسيقى صاخبة ومجنونة، دلوقتي موجود في سوق طقم درامز مميزة ومن ماركة ياماها اليابانية المعروفة.

كوبون خصم من سوق souq egypt coupons.

في دقيقة واحدة انضم لوفر اكس، وليك هدية 2.50 دولار أول ما تسجل حسابك الخاص على وفر اكس، وشوف العروض والخصومات من المتاجر في مصر وبره مصر، وببساطة هتروح لموقع المتجر لما تدوس على تسوق الآن في  وفر إكس، ولما تتم عملية الشراء هيرجعلك كاش باك على جميع مشترياتك.

 

يمكن أن يساعدك وفرإكس على توفير المزيد من طلباتك من سوق.كوم، ونقدم لك نسبة مئوية من إجمالي الطلب في صورة كاش باك.

تابع العروض والكوبونات اللي على وفر إكس لمتجر جوميا من خلال اللينك ده

كود خصم من سوق عند الشراء souq egypt coupon.

سواء كنت تبحث عن الالكترونيات أو الأجهزة المنزلية والمطبخ، أو احتياجات طفلك من الحفاضات إلى عربات الأطفال والتروس أو منتجات الصحة والجمال أو لعبة جديدة ، يمكنك العثور على جميع احتياجاتك في مكان واحد ، مع العروض الترويجية والخصومات على مدار العام وأنت بالتأكيد الحصول على أفضل صفقة.

jumia egypt coupon وفر مع كوبونات جوميا.

Add comment