The Savings Seeker Blog

5 منتجات من جوميا وسوق ظهرت في أغنية كورونا فيروس لمحمد رمضان

أول ما يظهر اسم محمد رمضان لازم تعرف إن فيه نجاح مثير للجدل، سواء أفلامه ومسلسلاته أو أغانيه اللي بتجمع بين الراب والمرجانات ومعظمها بتمجد في الأسطورة والبرنس المافيا.

لكن الكليب الأخير لرمضان في أغنية “كورونا فيروس” اللي أخرجها محمد سامي، بنلاحظ إن محمد رمضان خفف شوية حكاية “الأنا” وقدم حاجة توعوية بشكل دمه خفيف، وده كان واضح في نسبة الإقبال على الأغنية، وهي الأقل هجومًا عن أغانيه السابقة.

لا تفوت أقوى عروض الشراء من خلال كوبون خصم سوق كوم مصر.

محمد رمضان معروف عنه من أول مبدأ حكاية الأغاني أنه بيستخدم اكسسورات تلفت الأنظار، واستايل معين في الملابس الناس بتتكلم عنه، في التقرير ده نقدملكم الحاجات اللي ظهرت في الكليب، خصوصًا اللي مرتبطة بفيروس كورونا.

1- فيس شيلد (درع واقي)

الهدف من الفيس شيلد هو الحماية من الإصابة بفيروس كورونا، الدكاترة بيستخدموه في تواصلهم مع مرضى فيروس كورونا المستجد COVID-19، وفكرة إنه شفاف مهمة جدًا عشان تكون الرؤية واضحة للي بيستخدمه، الدرع ده بيغطي الوش من أول الحاجب لحد منطقة الذقن، ودائم الاستخدام مش زي الكمامات.

 

2- بدلة العزل (كافارول)

البدلة دي بتغطي الجسم كله وبتحميه من الرذاذ او اي شئ آخر ممكن يكون السبب في انتقال العدوى وبكده تبقى مطمن وانت نازل للضرورة من بيتك.

لا تفوت فرصة الشراء مع كوبون جوميا مصر على منتجات الجمال.

 

3- جهاز قياس الحرارة

مهم جدًا استخدام جهاز قياس الحرارة في ظل أزمة وباء كورونا، عمر بطارية الجهاز سنة تقريبًا، وبيطلق تحذير لو درجة الحرارة زادت عن 37.8 درجة مئوية، هو مناسب لجميع الأعمار، ويسمح بتسجيل القراءات لعشر أشخاص.

.تخفيضات قوية جدا من خلال كوبون خصم سوق كوم مصر

 

4- الجلافز  – القفازات

طبعًا مش لازم تشتري جلافزات زي بتاعت مايكل جاكسون اللي محمد رمضان ظهر بيها، و طلع في مشاهد تانية لابس جلافزات سودا، دي بقى اللي مستخدمة ومصممة للحماية من العدوى.

 

5- الكمامة

 لحمايتنا من فيروس كورونا هو الكمامة، هتلاقي أنواع كتير في سوق وجوميا، سواء المستخدمة لمرة واحدة أو القماش اللي بتستخدم أكتر من مرة.

أهم عنصر لحمايتنا من فيروس كورونا هو الكمامة، هتلاقي أنواع كتير في سوق وجوميا، سواء المستخدمة لمرة واحدة أو القماش اللي بتستخدم أكتر من مرة

في دقيقة واحدة انضم لوفر اكس، وليك  هدية  2.50 دولار أول ما تسجل حسابك الخاص على وفر اكس، وشوف العروض والخصومات من المتاجر في مصر وبره مصر، وببساطة هتروح لموقع المتجر لما تدوس على تسوق الآن في  وفر اكس، ولما تتم عملية الشراء هيرجعلك كاش باك على جميع مشترياتك.

يمكن أن يساعدك وفرإكس على توفير المزيد من طلباتك من سوق.كوم، ونقدم لك نسبة مئوية من إجمالي الطلب في صورة كاش باك.

تابع العروض والكوبونات اللي على وفر إكس لمتجر جوميا من خلال اللينك ده 

سواء كنت تبحث عن الالكترونيات أو الأجهزة المنزلية والمطبخ، أو احتياجات طفلك من الحفاضات إلى عربات الأطفال والتروس أو منتجات الصحة والجمال أو لعبة جديدة ، يمكنك العثور على جميع احتياجاتك في مكان واحد من خلال Souq egypt black friday ، مع العروض الترويجية والخصومات على مدار العام وأنت بالتأكيد الحصول على أفضل صفقة.

Add comment