The Savings Seeker Blog

لو من عشاق سلسلة أفلام “Avengers” يبقي التقرير دا عشانك

كل شهر “وفر إكس” قررت تختار لكم منتجات ممكن متكونش متخيل إنها مش موجودة في المتاجر الأونلاين، أو تكون غرابتها في وظيفتها اللي مكناش نعرف انها موجودة ومبتكرة عشان تريحنا، والشهر ده إحنا قررنا نقدملكم تاني مجموعة من المنتجات اللي مجتش على بالك من جوميا  من خلال jumia egypt couponأو سوق وكمان مرتبطة بشخصيات في السينما بيتابعها ملايين الناس..

سلسلة أفلام المنتقمون أو “أفنجرز”.. تعالوا نشوف.

وفر بالتسوق مع خصومات على الالكترونيات من سوق

1- قفاز ثانوس

1.jpg

في سلسلة أفلام المنتقمون كانت كلها بتلف وتدور عشان توصلنا لفكرة الأحجار والكون والطاقة وثانوس، اللي امتلك قفاز قدر يفني نص البشرية وفي الأخر اتهزم على يد الرجل الحديدي، تخيل قدر تجيب هدية لحد عبارة عن القفاز دا؟!.. أيوة بالظبط على جوميا هتلاقي هدايا على شكل يد ثانوس تقدر تهديها لحد بيحب أفلام مارفل.

لا تفوت التسوق مع أقوى خصومات على الالكترونيات.

2.jpg (500×500)
المصدر: جوميا.
السعر: 915 جنيه.

 

 

2- جاكيت المنتقمون

2.jpg

خلاص الصيف بيودعنا ومن هنا لحد الشتا ممكن نستعد له بجاكيت من جوميا مستوحى التصميم بتاعه مع بدل الأبطال الخارقين زي سبايدر مان، وغيرهم من النجوم اللي ارتبطنا بيهم في السلسة، وبـ885 جنيه.

لا تفوت فرصة الشراء الرائعة مع أقوى خصومات على منتجات الجمال.

 

3-  لعبة ليجو (مكعبات)

3.jpg

أبطال مارفل ليهم جمهور كبير، الأطفال مثلًا مرتبطين جدًا بأبطال السلسة لأنهم بيشوفوهم في سلسة أفلام كرتون وهما على شكل مكعبات “ليجو”، عشان كده لو حابب تهادي الأطفال اشتري ليهم المجموعة دي من سوق بـ395 جنيه.

المدهش إن المنافسين كمان في ذات اللعبة، سوبر مان وباتمان وغيرهم.

تسوق مع أفضل العروض من خلال أقوى خصومات على الالكترونيات.

 

4- أواني سبايدر مان

4.jpg

سبايدر مان أكتر شخصية في مارفل بيتساوى في حبها جمهور الأطفال والمراهقين والكبار، عشان كده المنتج ده من جوميا مناسب لكل الأعمار، طقم  من السيراميك عبارة عن كباية ومعلقة وبولة، ممكن تدخل الميكرويف تحضر فيه المشروبات اللي نفسك فيها، وبـ225 جنيه.

 

 

5-  شنطة جيم كابتن مارفل

5.jpg

كابتن مارفل هي أقوى شخصية بطل خارق في سلسلة المنتقمون، ومش بس إنها تحرس كوكب الأرض، هي مهتها حماية مجرات وكواكب كتير منعرفش عنها أي حاجة، عشان كده اخترنا لك شنطة الجيم عليها صورة كابتن مارفل، ممكن تروحي بيها الجيم تتمرني وتحطي فيها كل متطلبات التمارين، الشنطة دي معروضة في جوميا بـ200 جنيه.

 

 

 

في دقيقة واحدة انضم لوفر اكس، وليك هدية 2.50 دولار أول ما تسجل حسابك الخاص على وفر اكس، وشوف العروض والخصومات من المتاجر في مصر وبره مصر، وببساطة هتروح لموقع المتجر لما تدوس على تسوق الآن في  وفر إكس، ولما تتم عملية الشراء هيرجعلك كاش باك على جميع مشترياتك.

 

يمكن أن يساعدك وفرإكس على توفير المزيد من طلباتك من سوق.كوم، ونقدم لك نسبة مئوية من إجمالي الطلب في صورة كاش باك.

تابع العروض والكوبونات اللي على وفر إكس لمتجر جوميا من خلال اللينك ده

سواء كنت تبحث عن الالكترونيات أو الأجهزة المنزلية والمطبخ، أو احتياجات طفلك من الحفاضات إلى عربات الأطفال والتروس أو منتجات الصحة والجمال أو لعبة جديدة ، يمكنك العثور على جميع احتياجاتك في مكان واحد ، مع العروض الترويجية والخصومات على مدار العام وأنت بالتأكيد الحصول على أفضل صفقة.

Add comment