The Savings Seeker Blog

موديلات كراسي استرخاء للمنزل باسعار مخفضة من جوميا وسوق

تخيل للحظة إنك قعدت على كرسي رامز جلال في المقلب الأخير، وطلع ونزل بيك واتقلبت واتكهربت وكل الحاجات اللي بنشوفها في الحلقة، كل ده ممكن يخليك تحس بالرعب لمدة دقايق، لكن الحقيقة ان المقلب الحقيقي إنك بتتعرض لأضرار فعلًا كأنك قابلت رامز وفريقه.

يعني مثلًا فيه كراسي تقعد عليها مسمارها يمسك في بنطلونك.. ده مقلب، فيه كرسي تاني من خفته يتقلب بيك.. ده كمان مقلب، غير بقى اللي تقوم من عليه تلاقي  ضهرك واجعك، أو كرسي من تُقله تحس لما تشيله إنك في الجيم، كل الكراسي دي مقالب عشان كده هنقولك إزاي تختار الكرسي المناسب من المكان المناسب مع كوبون جوميا وسوق.jumia egypt coupon 

لو انت شخص بتحب الجو الكلاسيكي بتاع زمان الابيض والاسود، أيام الفنان عماد حمدي بالـ”روب ديشمبر” والقعدة قدام الدفاية، يبقي انت لازم تختار من جوميا كرسي الهزاز والفرصة الحالية انه بخصم 23%، طبيعة الكرسي ده تخليك تسترخى وكمان يساعد على النوم للي بيعانوا من الآرق، والمميز فيه جودة الخشب والتنجيد، غير انه حجمه يسمح بأنه يناسب أماكن كتير في الشقة.

 

 أما لو هدفك هو الاسترخاء بس، وتشوف فيلم سينما بمزاج وانت قاعد في البيت، ممكن تلاقي ده في كرسي ليزي بوي، طبعًا الاسم بيوضح كل حاجة يا دوب هتقعد عليه مش هتعوز تقوم من الراحة اللي سببها انه محشو بسفنج سوبر سوفت و فايبر عالى الجوده، هتلاقي النوع ده أرخص في سوق الاونلاين بنسبة بتوصل لحد 36 % حسب كل شركة.

 souq egypt coupon خصومات كبيرة عند الشراء بكوبونات خصم من سوق.

 

أما لو كنت قاعد في البيت وعايز تقرا كتاب، ممكن تشتري كرسي ضخم بتصميم انسيابي سهل تفتح اللاب توب وتشوف شغلك بدون ما ضهرك يوجعك، وهو مصنوع من الفوم على اطار خشب، ونازل بخصم لفترة محدودة.

أما لو ليك في قعدة بين باج هتلاقي اشكال مختلفة، وهي مناسبة جدًا للناس اللي بتدور على منتج أرخص من الكراسي وفي ذات الوقت يريحك لو بتشوف فيلم او بتعمل اي نشاط وانت قاعد عليه.

وحاليًا فيه منتج نازل بخصم يصل ل45%.

 

ده غير مجموعة الكراسي المخصصة للمكاتب لو كنت عايز تشتغل كأنك في مكان العمل بالظبط.

أيا كان اختيار لازم تدور على الكرسي المناسب لهدفك وصحتك، لإن الكرسي اللي ضد رغبتك هيكون زي كرسي مقلب رامز جلال.. هيتعبك ويخليك تتعذب بس مش هتلاقي اللي يقلك غنيلي : “رامز جلال نجم اليويتوب”.

 

كوبونات خصم من جوميا عند الشراء jumia egypt coupon.

وفر بالتسوق مع كوبونات جوميا jumia egypt coupon.

Add comment