The Savings Seeker Blog

كتب واسطوانات تعليم لغات بأسعار مخفضة من جوميا وسوق ونون

فيه فيلم هندي وفر إكس بترشحه ليك تشوفه اسمه English Vinglish بيحكي عن ست بيت شاطرة جدًا لكن هي الوحيدة في بيتها اللي مبتعرفش تتكلم انجليزي، وده بيخليها في مواقف محرجة مع جوزها وبناتها، المهم الست دي بتجيلها فرصة تسافر لندن تحضر فرح هناك، في الفترة اللي قبل الفرح هتاخد كورس لغات بأسعار مخفضة من  .souq egypt coupon

بعيدًا عن ان الفيلم قصته حلوة بس أكيد مش كل واحد تجيله فرصة يسافر لندن عشان يتعلم اللغة من اهلها، لو كنت معقد من انك تتكلم إنجليزي كويس، دلوقتي عندك فرصة كبيرة عشان تعوض الحكاية دي بإنك تذاكر مع نفسك في الوقت الفاضي المتاح ليك.

كوبون خصم جوميا وسوق، نون noon egypt coupon،  عامل زي مغارة علي بابا فيها كنوز كتير تكتشفها مع الوقت، مش بس منتجات أكل وشرب ولبس، لأ دا كمان فيه كتب واسطوانات كورسات تعلم لغات.. مش بس الإنجليزي فيه كمان فرنساوي وإيطالي وألماني، حتى اللغة العربية معمول حسابها.

 تعلم الإنجليزية

فيه أكتر من عرض موجود على المنصات الكبيرة، سواء للكبار أو للصغار، هنستعرض نموذجين من الكورسات دي.

كتاب “تحدث معي بالإنجليزية“،  ومعاه  3 سي دي، من دار نشر بيت اللغات الدولية.

 

أما النموذج التاني مصمم بشكل يناسب الأطفال،  عبارة عن كمبيوتر لاب توب اطفال تعليمي ناطق لتعليم اللغة الانجليزية والحساب، موجود على جوميا بخصومات كبيرة، غير المزايا الموجودة في المنتج نفسه.

  1. تعليم كلمات اللغة الانجليزية
  2. نطق الكلمات بالصوت
  3. تصحيح أخطاء السبلينج
  4. كتابة الكلمة
  5. تعليم الحروف الانجليزية
  6. نطق الحرف بالصوت
  7. اختيار الحرف الصحيح
  8. كتابة الحرف
  9. تعليم الأرقام الانجليزية
  10. نطق الرقم بالصوت
  11. اختيار الرقم الصحيح
  12. كتابة الرقم
  13. موسيقى
  14. ألعاب كثيرة  
  15. معه ماوس
  16. يعمل ب 3 بطاريات قلم عادية AA

لا تفوت أقوى العروض و الخصومات من خلال كوبونات خصم نون.

 

مش بس الإنجليزي اللي متوفر على جوميا وسوق، عن طريق وفر إكس هتلاقي كورسات أونلاين من Udemy أهم متجر عالمي لتعليم اللغات.

 

وكمان فيه على وفر إكس لتعليم اللغات Almentor.net اللي بيلهم الناس عشان يحققوا من خلاله أهداف التعلم والتطوير المهني والشخصي مع أفضل الموجهين والمدربين.

فيه كمان لغات تانية كتير غير الإنجليزي، على سبيل المثال:

الإسبانية

لو إنت من عشاق المسلسل الاسباني la casa de papel  يبقي أكيد كنت بتغني أغنية المسلسل المعروفة، ويمكن جات في بالك تتعلم إسباني، والحقيقة هي لغة بسيطة وسهلة جدًا، يمكن عشان فيها كلمات أقرب للغة العربية عشان حضارة الأندلس زمان، ويمكن عشان سهولة نطقها.

الكورس المبسط الهدف منه تعلم اللغة الاسبانية في أقصر وقت ممكن عن طريق التركيز على العبارات والكلمات الشائعة ،لأن التجارب والأبحاث أثبتت أن دي أسهل طريقة لتعلم أى لغة جديدة.

  خصومات كبيرة عند الشراء بكوبونات خصم من سوق souq egypt coupon.

 الروسية

كورس تحدث معي بالروسية من جوميا عبارة عن باكدج يشمل كتاب و3 أسطوانات، والشرح بالعربي، بالنسبة للأسطوانات تفاعلية وصوت وصورة وتدريبات تفاعلية ومحادثات وفيديوهات.

 

الفرنسية

كورس شامل يحتوى على 5 اسطوانات تعليمية و 6 كتب ورقية ملونة طباعة فاخرة ، هتتعلم من خلال الكورس 12 مستوى موسع للغة الفرنسية نطقا وقراءة وكتابة .

souq egypt coupon تسوق بكوبون خصم من سوق.

في دقيقة واحدة انضم لوفر اكس، وليك  هدية  2.50 دولار أول ما تسجل حسابك الخاص على وفر اكس، وشوف العروض والخصومات من المتاجر في مصر وبره مصر، وببساطة هتروح لموقع المتجر لما تدوس على تسوق الآن في  وفر إكس من خلال كوبون خصم سوق كوم مصر، ولما تتم عملية الشراء هيرجعلك كاش باك على جميع مشترياتك.

 

يمكن أن يساعدك وفرإكس على توفير المزيد من طلباتك من سوق.كوم، ونقدم لك نسبة مئوية من إجمالي الطلب في صورة كاش باك.

واستمتع بكوبونات خصم من سوق  souq egypt coupon.

تابع العروض والكوبونات اللي على وفر إكس لمتجر جوميا من خلال اللينك ده

سواء كنت تبحث عن الالكترونيات أو الأجهزة المنزلية والمطبخ، أو احتياجات طفلك من الحفاضات إلى عربات الأطفال والتروس أو منتجات الصحة والجمال أو لعبة جديدة ، يمكنك العثور على جميع احتياجاتك في مكان واحد ، مع العروض الترويجية والخصومات على مدار العام وأنت بالتأكيد الحصول على أفضل صفقة.

Add comment