The Savings Seeker Blog

تسوق افضل اجهزة التدليك والمساج بأسعار مخفصة من جوميا وسوق

القعدة في البيت لفترة طويلة ممكن تخليك بقدرة قادر تتحول من دينامو حركة ونشاط، لكائن كسول في مساحة الشقة بس، وفيه ناس بدأت تحل المشكلة دي إنها تجيب أدوات الجيم في البيت عشان تمارس الرياضة، لكن فيه ناس تانية مش غاوية حكاية الجيم دي، حط في بالك كمان كبار السن مش معقول بدون توجيه مدرب محترف هيشيلوا حديد من نفسهم، وأعمار تانية من الخطر الاعتماد عليهم في اللعب بالدمبل والبار.

كود خصم من جوميا وسوق عند شراء اجهزة التدليك والمساج اونلاين souq egypt coupon

عضلات الجسم عشان تتفك كان في الأول الناس بتروح لأماكن متخصصة في التدليك والمساج، لكن مع مواقع التسوق الأونلاين زي جوميا أو سوق وغيرها، متوفر دلوقتي أجهزة تدليك لحل مشاكل الآم الضهر.

1- مساج الأشعة تحت الحمراء

المصدر: جوميا.
السعر: 399 جنيه.

نسبة الخصم على الجهاز ده وصلت 43%، ومن جوميا واخد تقييم إيجابي كبير، وهو مخصص للأستخدام بسهولة في البيت، وبيساعد على استرخاء الأعصاب وبيرجع الجسم لحالته النشطة الطبيعية، ومزود برؤوس تدليك قابلة للتبديل، والمقبض مصمم عشان يستخدم ذاتيًا ويوصل لمناطق في جسمك بتعاني منها وده نتيجته انه بيحسن عمل الأوعية الدموية .

 

2- مساج الدولفين

المصدر: سوق.كوم.
السعر: 207 جنيه.

جهاز مساج الدولفين يقوم بعملية التدليك بالاهتزاز، مزود بـ 3 رؤوس تدليك لتسكين الألم و توتر العضلات، تصميم الجهاز مريح عشان يوصل للأماكن اللي صعب الوصول إليها لتدليكها، وبيحسّن حالة الجلد ويخفف الآم تعب العضلات وألم الأعصاب، وكمان يعزز معدل ضربات القلب.

 

souq egypt coupon تسوق بكوبون خصم من سوق.

3- مساج القدم

المصدر: جوميا.
السعر: 400 جنيه.

متوفر مساج القدمين بالنبضات الكهربائية، وده بيساعد في تخفيف التوتر والإرهاق، وبيحسن الدورة الدموية، وكمان بيخفف من الأوجاع والتشنجات.

كل ما عليك إن تقف على الجهاز، وطبعًا سلامة الجسم تبدأ من راحة القدمين، عشان كده ده أهم جهاز هيبان مفعوله الإيجابي بشكل أسرع.

جهاز مساج القدم متوفر بأكثر من تصميم وسعر حسب الشركة المنتجة والمزايا.

المصدر: جوميا.
السعر: 2950 جنيه.

 

4- مخدة المساج

المصدر: سوق.كوم.
السعر: 129 جنيه.

لكل اللي بيعانوا من تعب الكتف والرقبة مخدة المساج مخصصة لتخفيف الآلام عن المنطقتين دول، بتحس باسترخاء وانت بتعالج آلام فقرات الرقبة والعمود الفقري العلوي بسبب القعدة كتير قدام الكمبيوتر مثلا، وبتشتغل بالاهتزاز لتدليك الرقبة والكتفين عن طريق اضافة بطارية للجهاز، والضغط على زر التشغيل.

المصدر: جوميا.
السعر:148 جنيه.

5- مساج الكرسي

المصدر: سوق.كوم.
السعر: 394 جنيه.

متوفر غطا مساج للكرسي وده متاح استخدامه وانت بتمارس حياتك الطبيعية في البيت أو العربية، وفيه 5 نقط اهتزاز لتدليك الظهر والأكتاف، وبه 3 مستويات من السرعة لضمان تدليك كامل لكل عضلات الجسم ومزود بسخان لتدفئة الجسم في الشتا.

أسعار المنتجات في هذا المقال هي الأسعار المعروضة في الموقع البائع بتاريخ تحرير هذا المقال، ومن الممكن أن تتغير وفقًا للموقع البائع.

كود خصم من سوق عند الشراء souq egypt coupon.

Add comment