The Savings Seeker Blog

ادوات المكياج والموضة الجديدة اونلاين بافضل الاسعار من جوميا

زمان كانت السينما المصرية بتطلع كل فترة بنت حلوة شقية يحبها البطل من أول نظرة، عندك مثلًا سعاد حسني، ونادية لطفي، شمس البارودي، ونجلاء فتحي، ويسرا وغيرهم كتير من جميلات السينما.

كوبون خصم من جوميا عند شراء ادوات المكياج والموضة اونلاين jumia egypt coupon

بعد سنة 2000 المعادلة اتغيرت، البطلات جمالهم راح لمنطقة هادية، وبدأت النجمة تظهر بنضارة نظر أو بنطلون جينز، وحط فوق كل ده مصطلح السينما النظيفة اللي خلى النجمات يعتمدوا على أدوار كوميدية أو تراجيديا قوي، لكن دور البنوتة الحلوة بس فضل مختفي لحد ما ظهرت ياسمين صبري، وبدأت فكرة البطلة المكتملة الأنوثة زي أيام نادية الجندي ونبيلة عبيد ترجع تاني.

وفر بالتسوق مع كوبونات جوميا jumia egypt coupon.

ياسمين صبري بعيدًا عن الموهبة الفنية تمتلك مقاييس جمال وفق دراسات علم النفس الرجل بينجذب ليها، لكن عشان تحقق المعايير دي لازم تجهز بشوية حاجات هنعرضهالك في كام نقطة و تعرفي على أقوى خصومات على المكياج على طريقة ياسمين صبري.

jumia egypt coupon كوبونات خصم عند الشراء من جوميا.

1 – الشعر الطويل

C:\Users\pc1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\4.jpg

الراجل بينجذب للست اللي شعرها طويل لإن ده رمز الأنوثة اللي بيميزها، كمان الشعر الطويل بيخفي أي عيوب في وش الست، ياسمين من ساعة ما ظهرت محتفظة بطول شعرها مقصرتهوش في أي دور، وده مهم عشان يبين جمالها، لكن عشان يبقي شعرك مميز زيها لازم تشتري فارد شعر من جوميا.

 

 

2- أحمر شفايف

محمد منير لما غنى لأحمر الشفايف كان عارف إن المعنى هيوصل لجمهوره، الشفايف الغليظة فيها أنوثة وإغراء، لو ركزت بقى مع ياسمين صبري هتلاقيها في معظم ظهورها بتستخدم ألوان غامقة تبرز جمال الشفاه، على جوميا متوفر جاجات تساعدك على لوك مشابه، زي أحمر شفاه سائل سوبر ستاي مط غير لامع، نازل بخصم 51%.

 

 

3- حسنة الخال

C:\Users\pc1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\5.jpg

الميكب من أساسيات الجمال اللي بتظهر مميزات ملامح الست وفي ذات الوقت بتخفي عيوب برده، ياسمين صبري عندها حسنة الخال في وشها وهي علامة جمال وأنوثة مفيهاش كلام، بس عشان تقدر تظهر جمال محتاجة أدوات مكياج تساعدها في ده.

 

 

4 – فارعة الطول

C:\Users\pc1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.png

الراجل بيحب الست الطويلة عشان ثقتها في نفسها بتبقى عالية جدًا، وفي نفس الوقت لما تلبس فستان بتكون أجمل بكتير، بس حكاية الطول دي مش بإيد حد، لكن بإيدك تلعبي رياضة تخلي قوامك رياضي وده هيحولك لـ”عود البطل” كما قال الكتاب، تقدري تقري مقال طريقة عمل جيم في البيت، وتشوفي الادوات الرياضية اللي هتخلي عندك جيم في البيت وتساعدك تبقي صاحبة قوام رشيق وجذاب.

 

 

5- اللبس الشيك

فكرة اختيار الهدوم اللي تناسبك بتفرق كتير، اعرف ايه يبين مميزاتك لو كنتي عريضة أو طويلة أو قصيرة، خليك زي ياسمين اللي استغلت الموضة والأزياء مع طول القامة وركزت مع السواريه والفستان، لو دورت في جوميا هتلاقي حاجات كتير لايقة عليكي.

 

 

6- الكعب

تسوق مع أقوى العروض والخصومات من خلال كوبون خصم سوق كوم مصر.

طبعًا خدتي بالك من الجزمة الكعب اللي اللي كانت لابساها ياسمين صبري في صورتها الأخيرة، طبعًا منقدرش ننسى الجزم الكعب اللي ليها دور كبير في إظهار جاذبيتك وأنوثتك، أحنا كنا اتكلمنا قبل كده عن الجزم الكعب في مقال”ليه الرجالة بيحبوا الكعب العالي؟

 souq egypt coupon خصومات كبيرة عند الشراء بكوبونات خصم من سوق.

Add comment